خرید پکیج دزدگیر کالابست

نسیم
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد حسین احمدی
لینک دوستان
قالب گراف دات آی آر
سایت تفریحی ماندگار فان
نیبو
کلاه کار
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد





تبلیغات



بعد از نصب پکیج دزدگیر وایرلس کالابست هیچ هزینه ای بابت باتری نخواهید داشت  اما باتری بکاپ پنل اصلی باید هر 2-3سال تعویض گردد همانند سیستم دزدگیر بی سیم ظاهر دزدگیر بی سیم: سیستم بیسیم تمیزتر و مزاحمت کمتری برای نصب دارد. ابعاد آن کوچک و ظاهری زیبا و شیک جلوه میکند و میتوان آن را هر جایی نصب کرد. دزدگیر های سیمی دارای سیم کشی میباشند که به پنل اصلی متصل میباشند .معمولا برای مخفی شدن سیم داخل داکت و ترانک قرار داده میشوند و ممکن است این داکت ها دور فریم درب و یا پنجره چرخانده شود تا به پنل برسد و متصل شود که نمای زیبایی ندارد. آسیب پذیری دستکاری دزدگیر: نگرانی خیلی از مردم ناشی از خرابکاری در سیگنال است، که سنسور های دزدگیر جدید این مشکل را ندارند. در صورتی که کابل ها خراب شود، بریده شود یا توسط موش خورده شود کابل ها را باید دوباره ترمیم نمود در صورت قطعی کابل سیستم شروع به هشدار دادن و آژیر کشیدن میکند.

 اضافه کردن سنسور دزدگیر: اضافه کردن سنسور یا ناحیه جدید به پکیج دزدگیر منزل کالابست فقط نیاز است محل نصب را مشخص کرده و بعد از اطمینان اتصال بیسیم سنسور به پنل آن را نصب کنید. اضافه کردن سنسور یا ناحیه به سیستم دزدگیر سیمی باید کابل جدید کشیده شود. در صورتی که کابل از قبل باشد میتوان از آن کابل نیز استفاده نمود و یا چشمی ها را سری نمود و از کابل های سنسور های دیگر استفاده نمود. دزدگیر بی سیم قابلیت اتصال سنسور خارجی: سنسور های بیرونی دزدگیر های بی سیم معمولا طیف کمی از انتخاب ها را برای شما خواهد داشت. در سیستم های سیمی میتوان از چشمی های حساس به وزن استفاده کرد و طیف بسیار زیادی از انواع سنسور های اعلان حریق و دزدگیر و… قابلیت اتصال به آن را دارد.

مارک ها و برند های مختلفی برای خرید پک دزدگیر کالابست وجود دارند. مارک های معروف دنیا به عرضه دزدگیر بی سیم میپردازند، معمولا پنل های دزدگیر با سیم امکان اتصال سنسور های بی سیم را نیز دارند، این دزدگیر ها قابلیت اتصال سنسور بی سیم و با سیم در مدل های مختلف را دارد. امکان جا به جایی: در صورتی که قصد جا به جایی دزدگیر و چشم ها را دارید میتوانید به راحتی پنل مرکزی را خاموش کنید و سنسور ها و بقیه ی اجزای آن را جدا کرده و سپس در جای جدید نصب نمایید. شما مجدد باید سیم کشی و کانال کشی و نصب مجدد دستگاه دزدگیر را دارید، معمولا کابل ها و بقیه تجهیزات در جای جدید مورد استفاده قرار نمیگیرند، در نتیجه باید دوباره کابل و داکت و… را خریداری نمود.البته فرایند نصب را نیز باید بلد بود و زون بندی و تنظیمات سخت افزاری را انجام داد. مقایسه خطا در دزدگیر بی سیم و با سیم دزدگیر بیسیم : پنل دزدگیر های بیسیم قدیمی بسیار بیشتر از دزدگیر های سیمی دارای هشدار خطا میدادند، اما امروزه تکنولوژی جدید خطا ندراند و این مشکل را برطرف کرده سنسور های پک دزدگیر بیسیم ما فرکانس 433 که بسیار پایدار است را استفاده میکنند و بسیار بی خطا است.

خرید پکیج دزدگیر کالابست قابل اعتماد است و اکثر خطاها و هشدار های دروغین به خرابی های سیستم مربوط است. مشکل در باطری و یا نویز بر روی سیم ها، کابل کشی نامناسب، مسیر طولانی کابل و مواردی از این دست از جمله علل بروز خطا در این سیستم دزدگیر با سیم است. انواع سنسور های قابل اتصال به پک دزدگیر بیسیم یکی از نکات مهم خرید یک سیستم الکترونیکی امکان همخوانی با دیگر تجهیزات میباشد، این اتفاق که پک دزدگیر بیسیم را خریداری کنید و دیگر نتوانید سنسور های دزدگیر، اعلان حریق، هشدار دهنده ها و یا ریپیتر آن را تهیه کنید، بسیار سخت است، اما این پک دزدگیر بیسیم عرضه شده قابلیت اتصال با انواع سنسور ها را دارد.

 بدین ترتیب شما نگران قیمت پکیج دزدگیر کالابست خود نخواهید بود. در جدول پایین بخشی از این سنسور ها که امکان اتصال به این پک دزدگیر را دارد معرفی کرده ایم (البته تعداد بیشتری از تجهیزات متصل شده به دزدگیر بی سیم را معرفی کرده ایم) سنسور شوک سنسور شوک بی سیم سنسور شوک دزدگیر بی سیم را میتوان برای نصب در مکان هایی که امکان خراب کاری سطوح(خراب کردن دیوار، سوراخ کردن گاوصندوق و…) وجود دارد استفاده نمود. آژیر فلاشردار بی سیم آژیر بی سیم آژیر فلاشردار بی سیم دزدگیر را میتوان در فضای باز و دیواره ها نصب نمود، در صورتی که احساس نمایید که صدای آژیر داخلی کافی نیست میتوانید از آژیر فلاشردار بی سیم استفاده نمایید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : پنج شنبه 15 دی 1401 ساعت: 10:11 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: